Kliar i halsen!


Något som är mycket irriterande med förkylningar är när det kliar i halsen men man kommer inte åt med tungan! Precis det irritationsmomentet har drabbat mej just nu! Jag hostar och kraxar för att försöka klia i halsen. ''/ Usch, men jag har inte så ont i halsen och är snorig så jag kommer på skolan imorgon iaf. :) Om jag inte får feber så klart. Jag sitter och funderar på om jag ska duscha eller inte ikväll. Haha. Vilket dilemma! ;) Jo, jag tror jag gör det. Jag ska säja en sak att jag saknar skidträningen!! :( Det blir ingen skidträning den här veckan för mej heller för jag har ingen skjuts. :( Jaja, jag kommer kanske dit nån vecka. Det vore roligt om jag hade fått skjuts av någon. Men men, sånt är livet. ''/ Jag får väl försöka få skjuts av någon nån gång. :)
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0