Melodifestivalen!

Jaha, då var första deltävlingen av Melodifestivalen 2010 slut. Ola och Salem al Fakir gick vidare och båda var dom bästa i tävlingen! (enligt mej alltså) Idag så har  vi bakat semlor och sen for jag och mamma ut och åkte pulka (haha) i stora backen. Vi klämde ihop oss i min lilla bebispulka och åkte. Fort gick det också! Imorgon ska vi fara in och handla lite och jag ska kanske fotografera. Imorgon måste jag komma ihåg att kolla vars jag har överföringskabeln från kameran till datorn. ''/ Måtte den inte vara försvunnen! (vilket är väldigt vanligt att saker är i detta hus!) Jag börjar få ont i huvudet nu, för jag har suttit vid datorn HELA dagen. Ja, förutom när jag bakade och var ute men annars har jag suttit säkert 7 timmar idag! Det känns som att det är lite för mycket. Fastän jag har suttit 7 timmar vid datorn har jag inte bloggat! Fast det klart jag har ju ingenting att blogga om, om jag inte har gjort något. Inga nya tankar heller eller något sådant dök upp, så inget blogginlägg blev gjort idag. ''/ Vill tipsa om en bra fotosida som heter www.fotosidan.se. Den är riktigt bra! Ger en fotointresserad inspirationer i överflöd! Jag brukar plocka det som jag tycker passar bäst och om det finns någon mening med fotot. Vinkla lite lampor om det går och ta några prydnadssaker och då har jag fått en fin bild. :) Nej, nu ska jag borsta tänderna tror jag och läsa lite serier. :)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0