Ser framemot...!

Hej igen! Imorse sov jag till 9.00 sen klev jag upp och åt frukost och sen låg jag i sängen och latade mej och såg på film. :) Men då kom mamma och jagade upp mej och sa att vi skulle gå ut och kasta in ved i källaren. Jaha, då fick jag klä på mej och skynda mej ut. Igår kväll blev pappa dålig så de kändes inte så roligt. Vi misstänkte kärlkramp men han fick prata med en läkare sen så han tyckte inte att han skulle fara till sjukhuset och misstänkte inte kärlkramp. Doktorn trodde att det möjligtvis kunde vara biverkningar av mediciner som han äter. Men han var riktigt dålig, han höll på att svimma när han lade sej ner och det strålade från halsen och ut i armarna och det spände i halsvenerna. ''/ Men idag ser han bättre ut. Vi var jag, mamma och pappa nu imorse och kastade in ved så då gick de ju bra. :) Dom här 2 veckorna som kommer nu ser jag verkligen framemot! Den här veckan är den sista veckan innan lovet! Nu på torsdag och fredag är det prao och jag ska praoa på ett ålderdomshem med min faster. :) Det ska bli roligt! Hehe, :D. Sen lovveckan så ska jag åka buss till mormor och hälsa på i tre dagar ungefär. :) Hon bor på ett ålderdomshem, så vi ska gå på terapin och äta i matsalen och så. :) Hehe, så det blir två veckor med äldre människor. :) Men jag gillar dom. :P Jaha, sen händer inget mer idag. Skola imorgon, gympa skridskor.

Ha de bra! :)

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv: aww, tack! :D<33

2010-03-01 @ 19:01:31
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0