Sjuk sjuk sjuk!

Varför ska jag behöva vara sjuk hela tiden???? Jag blir less!!! Jag har varit sjuk sen i lördags till idag. Täpp i näsan, hosta, allmänt tussig och hade lite feber för nån dag sen. Inatt så var jag med om nåt otäckt. ''/ Jag vaknade av att jag andades jättekonstigt, typ flåsade och andades ojämnt. Sen så kände jag att jag inte mår bra. Jag gick för att hämta mamma. Jag kom inte upp för jag var superyr! Jag satte mej på sängkanten och när jag skulle resa mej upp så ramlade jag baklänges ner i sängen igen. :S Usch! Sen klev jag upp och for över sänggaveln. Kravlade mej upp igen och ramlade ner i soffan. Jag bara vinglade på som ett och annat fyllo. Sen kom det värsta. Jag skulle gå till mamma och pappas sovrum (åt höger) men jag hann inte svänga så jag vinglade rakt in i strykbrädan i rummet mittemot mej. Så det blev en rejäl duns och då vaknade mamma och pappa. Jag bara grät. :( Så pappa fick hålla i mej så jag inte skulle ramla, sen bar han in mej till deras säng så jag fick vila. Vi behövde inte ringa någon läkare eller 1177 eller nåt sånt, men vi tror själva att det var ett sorts blodtrycksfall. ''/ Genom att jag har varit förkyld och haft lite feber så kan det hjälpa till också. Så är man ju i en konstig ålder just nu också. ''/ Jag är alldeles för lång och tunn och såna människor får lättare lågt blodtryck. Jaja, men upp på hästen igen. :) Jag har äntligen hittat min USB-kabel till kameran! Trodde att jag hade tappat bort den. Men då låg den i min byrå. =P Typiskt! Så jag bjuder på lite bilder idag också. :) Jag får se om det blir någon skola för mej imorgon. Om jag är hemma imorgon har jag varit hemma en hel vecka! :S Men men, man rår ju inte för att man är sjuk. Igår så var jag hemma en extradag genom att jag hade haft feber i tisdags. Så då for jag och klippte mej eftersom jag var bara förkyld igår. Så jag klippte upp håret ordentligt och klippte snedlugg. Det blev jättefint! :) Jag provade en ny frisör och hon var jätteduktig. :) Det blir ingen bild på frisyren nu för jag ser så anskrämlig ut i ansiktet, haha. Finnarna har ju börjat komma tillbaka igen. :S Så jag smörjer med Clearasil ansiktsvatten. ''/ Men dom försvinner då iaf. Just nu ser jag på HSM3. Nu bjuder jag på lite bilder sen ska jag se klart filmen. :)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0