Veckans arbete

Den här veckans arbete är:
  • Eng. glosor
  • Matteläxa
  • Läsprojekt, serier
  • Sätta ut burkar om Dammsug Sverige
Så hade jag försökt hinna med att läsa lite om Florence Nightingale och kanske lite fakta om Gotland. Mitt visdomsord är: Ni som kallar oss plugghästar, vi är inte pluggisar, vi hatar bara att vara göralös! Haha, världens sämsta visdomsord men jag kommer inte på nåt bättre. Jag pratade lite med en kompis på MSN idag och vi pratade om våra typ framtidsdrömmar. Min framtidsdröm är att bli ambulanssjuksköterska på Gotland. :) Bo i ett fint hus, med 2-3 barn. Vara mammaledig och hela rubb och stubb. :) Låter vuxet men det är sant! =P Ikväll ska jag hinna med:
  • Läsa papper om Florence Nightingale
  • Bli förhörd på glosorna (så jag kan dom)
  • Packa gympakläder
  • Läsa serier
Imorgon tror jag att jag ska ta hem några papper om Gotland som jag har skrivit ut på skolan. :) Kan va kul att läsa om. Jo, angående praoplatserna förresten. Det blir inget besök tyvärr hos min lokala amb. station. :( Det tar för lång tid att få svar från deras chef om jag får komma eller inte, genom att vi måste lämna in våra bekräftelsepapper ganska snart. Så det blir två dagar på ett ålderdomshem där min faster jobbar. :) Det kommer bli superkul ändå. Är mycket nöjd! :) Nej, nu kan jag inte ligga och lata och bara blogga om vad jag SKA göra, jag måste ju se till att GÖRA det!

Ha det så bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0