En dag kvar! :)

Imorgon ska jag få ta bort tandställningen! :D Yes vad skönt!! :) Pappa berättade nyss om den här jordbävningen i Haiti. Fy f** vad hemskt! Tänk att sitta där och bara se övervåningen rasa in och se att ens förälder/släkting/barn sitter fast under något och det går inte att få ut personen. :( Det är så tragiskt. Varför är världen så orättvis?! Fick ett sms av Red Cross så vi skänkte 50:-. Man skulle vilja skänka mer om man visste att det verkligen går till välgörenhet. Imorse var jag hos tandläkaren och lagade en tand. :( Det var inte så skönt med bedövningen för jag kunde inte äta någon lunch för soppan rann ut! :( Usch, bedövningen satt i i typ 5-7 timmar. :S Efter skolan for jag en sväng till farmor innan jag åkte hem med taxin. :) Farmor börjar bli senil. ;) Men dom blir så roliga då, haha. Jag funderar på att ta en extradag som prao på min fasters jobb. Hon jobbar på ett ålderdomshem så jag tänkte åka dit någon helg och prya en-två dag/dagar. :) Sen så ska vi ha vår praktik genom skolan i början av mars. Så jag ska ju på min lokala ambulansstation och sen på min andra fasters jobb. (hon jobbar på hemtjänsten) Idag hade jag spelning och det gick inte så bra att sjunga med halva ansiktet bedövat. XD Jag fick några melodiläxor och Elvis Presleys låt In the ghetto. :) Den är en favorit! En pärla i sanden. ;) (Jag spelar gitarr, om jag inte berättat det förut :P) Jag ska gå och leta lite böcker nu. :)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0