Hallå igen!

Det har inte blivit så mycket uppdatering på ett tag p.g.a sjukdom. Natten mot måndag så spydde jag en del så jag var ganska klen igår. Jag sov jättedåligt den natten, somnade 5.30 på morgonen då. Så det var inte kul. :( Antingen så var det en sväng av magsjuka eller så var det nån sorts matförgiftning. Pappa for på Apoteket igår iaf, och köpte en tablett som heter Trevis. Den är super! :D Så alla med matförgiftning eller andra mag-tarmbesvär ta Trevis! :) Om man börjar må illa eller man har ont i magen så ska man ta en Trevis och då försvinner det på bara 5 minuter! :) Rena rama dunderhonungen! Men nu är jag frisk! :) Jag har sovit hela natten och har ätit imorse också, så nu är jag tillbaka igen. :) Ser att det är ganska många som besöker den här bloggen och det är verkligen kul. Det har blivit dåligt med uppdatering i ambulans-mappen. Och varför har det blivit så? Jo, jag har bestämt mej att koppla ifrån en del arbete (utbildning) nu när jag har jullov så jag kan läka litegrann tills vi börjar skolan igen. Men nu börjar jag gå mot bättre hälsa och tider så nu kommer det snart att bli en hel del uppdateringar. Så ge inte upp att läsa den här bloggen, kom gärna tillbaka om en vecka eller så om ni vill läsa lite ambulans-fakta. :) Förresten så ska vi ha prao-dagar nu i januari eller februari och jag ska få komma till min lokala ambulansstation och det kommer att bli jätteroligt! :) Ser verkligen fram emot det!

Ha det så bra så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0