Halloj!

Idag har jag gått på skolan. :) Det har varit mellan -20 och -28 här hela dagen! :S Kallt, kallt, men man är ju norrlänning så inte klagar man nå mycket heller! ;)  Hehe. Sen efter skolan så skulle jag och en kompis åka hem med taxin som vanligt. När vi stog och väntade så kom vi på att hon inte har några täckbyxor med sej för vi tänkte va ute! :S Så vi sprang allt vad vi kunde hem till henne. Visserligen bor hon bara 200 meter från skolan så det gick fort. :) Vi skyndade oss att packa ihop allt och precis när vi skulle springa upp till taxin så ringde telefonen. Det var en försäljare som frågade efter hennes föräldrar. ''/ Typiskt! :P Men vi hann med taxin hem iaf. :) Så satt vi vid datorn, fikade och var ute i kylan. :) Ikväll ska jag se på Let's Dance tror jag och sen Solsidan. ;) Sen ska jag väl sova. Jag är så himla trött redan nu! Får proppa i mej lite godis så jag får lite sockerkickar då och då. ;) Ska ringa faster sen klockan åtta för hon slutar jobbet klockan sju. Ja för tio minuter sen. ;)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0