Hemkommen från en dag i stan!

Idag har vi varit i stan. :) Jag har gjort en avgjutning av tandställningen och på torsdag ska jag dit igen och ta bort hela skiten! YEEEEESS!!!! Gud vad skönt!! :D Nu blir det bara en sträng på insidan av framtänderna på båda käkarna. Och då behöver jag inte ha nån bettskena, då har jag strängarna istället. Vi var ju på lite affärer också. :) Jag köpte en digitalkamera idag också, som planerat. :) Och en kameraväska. :) Bild nedan. Så köpte jag lite grejer på världens billigaste affär : Dollar$tore. Lite små krafs där. Så var vi på Jysk och köpte 2 madrasser efter som jag ska ta in den där dubbelsängen till mitt rum. Så blir det skola imorgon igen. Jag ska åka med pappa istället för att åka skoltaxin. Då hinner jag ta det lite lugnare på morgonen efter som det varit en hel del händelser nu. Jag köpte ett par snygga stövlar också idag. :) Fodrade så jag kan ha dom på skolan också. Nu ska jag se klart Familjen annorlunda sen ska jag koja för natten. :)

Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0