Sjuk :(

Jahapp, nu har man gått och blivit förkyld. Jag har varit jättehes hela helgen och idag också. Så jag var hemma idag. Vilket gjorde att de blev lite problems imorse. Mamma och pappa skulle på begravning idag och mina fastrar jobbar och farmor sitter magsjuk. Så jag hade ingenstans att vara! Men då fick jag vara hos ett par som vi känner som tur var så det gick bra till slut. Den här vinterkräksjukan ställer verkligen till det! Farmor är 80 år, hon äter jätteviktiga mediciner för hjärtat och höga blodfetter. Men hon kräktes upp mediciner och vatten och allt hon fick i sej. Så en av fastrarna tog ledigt och for dit med vätskeersättning och CocaCola. Och en Trevis, såklart. ;) Vinterkräksjukans fiende är Trevis! Genom att jag är förkyld så ligger jag och ser på film just nu i sängen. Krasslig! :( Så det blir ingen skola imorgon ''/ och ingen skidträning :(. Nu ska jag byta film.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0