Badat! :D

Ah, va härligt! Nu har jag nyss ätit middag efter att ha varit nere vid ån och badat med mamma. :) Vi badade en stund och de var superskönt! :D

Vi for aldrig till mormor idag eftersom vi de blev så fint väder och imorron skulle de bli regn så då passar vi på att åka dit. :) Så imorgon: Resa till mormor! :)

Idag är ju ett perfekt väder för fotografering så jag ska ladda kortet med bilder och sen lägga upp här. :))

Imorse tvättade jag bilen, dammsög den, torkade interiör och putsade fönstren. Sen for vi upp på en skogsväg, jag och pappa, så jag fick provköra för första gången! :D De var jättekul! :D Jag skrattade jättemycke, men jag behöll ändå koncentration. ;D

Ha de så bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0