FREDAG!

Yes, va skönt att de är fredag! :) Sista fredagen i skolan! :D Dom här sista två-tre dagarna har de varit riktigt trögt att kliva upp på morron, 6.20. :S Imorse somnade jag om, smarta jag. Men mamma väckte mej 6.30 iaf så jag hann gott och väl ändå.

Jag skulle vara så hemskt glad om ni som läser min blogg, följer den eller läser den och tycker att den verkar bra, lämnar ett avtryck här! :D Det skulle vara roligt att se vilka bloggar ni har och vilka ni är som läser. :) Skulle uppskattas rejält!

Här kommer några färska bilder som jag har fotat dom senaste två dagarna. :) Dom är redigerade med färgbalans, vitbalans och kontrast. :) Och märkta med mitt namn så ingen stjäl dom! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0