Hallojsan!

Nu är jag tillbaka! :) Det som har hänt under den här tiden är:
  • Jag har jobbat ett helt pass på äldreboendet som min faster jobbar på :) Det var verkligen jätteroligt! Fick komma dit fler gånger i sommar. :) Sen sov jag hos min faster eftersom vi jobbade kvällen. :)
  • Jag har fått hem min Canon EOS 1000d! :D Jag har fotat sen jag fick den (igår). Var ute på kvällen, imorse och hela dagen tills nu. :) Det är roligt när man har en bra kamera. :)
  • Jag har suttit hundvakt till världens sötaste tax/drever! :) Han heter Pluto. :)
Så ikväll kommer det upp några bilder som är färsktagna med systemkameran! :D Jag köpte den ju som sagt på Dustinhome.se och fick en väska, minneskort och kameran med objektiv för 3990:- exkl. frakt! :) Idag fick jag ett paket från H&M, det innehöll min sommarklänning som jag har beställt. ↓ Imorgon är det midsommarafton och då har vi bjudit in farmor till middag. :)

Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Emy

Fin klänning! :)

2010-06-27 @ 19:44:20
URL: http://lovedcats.se
Postat av: Literary Quotes

Hope you enjoyed your visit.

2011-05-12 @ 08:28:29
URL: http://literary-quotes.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0