Hemma från paddlingen!

Nu är jag hemma från ett 4dagars-äventyr. :) Vi har haft jättekul! :D Jag kunde inte paddla hela vägen iofs för jag blev sjösjuk. :( De ska då f*n va allt också! :(( Men jag var med annars och vi badade, solade, sov i tält, lagade mat på muurikka och en massa annat kul. :)

Imorse solade jag och Elsa så jag brände mej i ansiktet. XD Men jag är alltid så blev så de gör ingenting, de var bara bra. Har lagt på en kylkräm så värsta rodnaden och hettan försvinner. Jag har t.o.m bränt mej på läppen. XD

När jag kom hem så kastade jag mej in i duschen och tvätta håret två gånger, gjorde inpackning, peeling och en massa annan rengöring. ;D Jag behövde verkligen få bort allt sot, all röklukt och smuts. :D Haha! :P

Imorgon är de skolavslutning och sen SOMMARLOV!! :D :D Ska bli så  j*vla skönt! Nu är man skoltrött! :) Den här sommaren ska bli så himla bra! Jag ska göra vad jag vill och bara vara fri!! :D (poetiskt eller hur?!) ;D Sen kommer ju Rebecca upp i slutet av juni så de ska bli JÄTTEKUL att träffa henne! :D Vi ska väl bada, hon ska sova här och en massa annat. Sen ska vi ju på semester runt kusten, jag och mina föräldrar, bada, shoppa och sova på hotell.

Skriver säkert imorgon! :)
Ha de bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0