Lite sommarjobb

Igår kom Su hit och sov här inatt! :D <3 Vi hade jättekul! :) Igår var vi nere i ån och badade. :) De var kallt från början men sen simmade jag på. :) Hon doppade sej men stog mest i vattnet bara. :P Vi hade gjort fika så vi satt och fikade i kvällssolen där. :) De va jättemysigt! Självklart åkte kameran med så här är några bilder som är tagna. Jag provade samtidigt att ta någon porträttbild på henne. :) Vi var uppe till 3.05 inatt så jag har bara sovit 5 h och 45 minuter inatt så jag är lite trött nu. xD Vid halv tolv igårkväll så åskade och blixtrade de ganska rejält och likadant idag och som grädde på moset så åkte strömmen!

Imorgon eftermiddag åker jag till min faster och ska sova där tills på fredag. :] Jag ska sitta hundvakt litegrann på förmiddagen och sen ska jag iväg och jobba lite på ålderdomshemmet. :) De ska bli roligt! Jag kommer att sitta hundvakt och jobba både torsdag och fredag. Men på fredag åker jag hem igen. :] Jag lägger nog in något inlägg imorgon eller på fredag. :)

Idag var jag till tandläkaren 14.00 och då fick jag två injektioner bedövningsmedel så jag blev riktigt slapp i kinden och tungan! xD Jag sluddrade ganska mycket men jag behövde inte prata så mycke när jag kom hem heller. :P Hon borrade i tanden och lade en lagning. Nu har jag nyss ätit för jag var ganska hungrig då jag inte hade ätit på 7 timmar. xD

Här kommer bilderna iaf!
Ha de gott så länge! :)





Rebecca Su! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0