Sommarlov!!! :D

Yippie! Sommarlov nu! :D Gud vad skööööönt! :) Jag hade den här klänningen ↓ egentligen skulle jag ha en vit klänning som jag hade skickat efter men jag ångrade mej och tog den här      ↓
istället . :) Så hade jag vita leggings, svart kofta och svarta skor. :) Det var
så härligt att komma solbränd till skolavslutningen. ;)


Jag har beställt kläder ikväll också. Shorts, linne och två klänningar från H&M. Lägger in bilder när jag fått dom. :) Ikväll ska jag se en bra film och imorgon ska jag sova jättelänge! :) Härligt med sommarlov nu!

Jag har pratat med min musikfröken, Birgitta, eftersom jag hade anmält mej att spela gitarr i Musikskolan. Men jag har ändrat mej och vill spela elbas istället så hon har ordnat det åt mej. Så jag kommer att spela elbas hos Sven-Gösta och sen kommer jag att sjunga i kören hos Birgitta. :) Så de kommer bli jättebra! Jag har velat spela elbas sen 4:an. :) Nej, nu ska jag se klart Mia & Klara. :)

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: bee

fin klänning :)

2010-06-11 @ 21:34:20
URL: http://rebeccajanzon.blogg.se/
Postat av: Erika

oj oj vad jag önskar att jag oxå fick sommarlov =)

2010-06-13 @ 16:33:17
URL: http://jyringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0