Städ-dag

Från att jag vaknade (9.30) till 15.00 var jag så laaaaaat, jag satt bara och kollade på tv. Men sen fick jag någon energikick när mamma sa att jag skulle städa bilen så jag gick ut och dammsög bilen, plockade lite skräp som fanns och tvättade bilen. :) Och nu har jag ätit middag så nu känner jag att jag är tillbaka i rullning igen. :)

Jag ringde min musikfröken Birgitta imorse för att höra om tider tills imorgon. Vi ska uppträda imorgon på hembygdsgården, kören ska sjunga och några ska spela. :) Så de ska bli kul!

På måndag kväll åker jag och min klass på paddling och blir borta 3 nätter så inget bloggande från måndag kväll till fredag. Eventuellt slänger jag in ett ''adjö'' på måndag kväll. ;) Hahaha !

Jag har lärt mej Jätten Jorm utantill på piano idag. XD Haha, det är ju verkligen en superhit! ;D Så har jag spelat Gung-gung blues och Hallelujah. :) Nu ska jag träna lite tror jag. :)

Ha en bra lördagkväll alla mina käraste läsare! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0