Sveriges nationaldag

Idag är de min äldsta katt Smulans födelsedag, hon fyller 12 år! :) Gammal som gatan! ;) Och så är de ju Nationaldagen såklart. :)

Jag for kring 10 imorse och var borta ända till 15. :) Vi kom fram och gjorde en soundcheck vid 11 och sen sparkade nån annan musikskola igång med några låtar klockan 12 och några stipendier delades ut. Sen kom kören Voices, och de är bestående av jag och 9 andra + Birgitta (musikfröken). Vi sjöng: Alla snubbar vill ju vara katt, When you say nothing at all, Nu grönskar det och Over the rainbow. När vi var ute och turnerade sjöng vi några fler låtar men dom här är standard. :) Vi har tränat stenhårt varje vecka på dom här låtarna så nu satt dom som bara den! ;)

Funderar på om de är nåt bra på tv ikväll. Hmm.. Jo, nu blir de här sista inlägget på några dagar, till torsdag rättare sagt. Då bloggar jag nog lite på kvällen och berättar om vår resa. :) Längtaaaaar! :D

Ha de bra så länge! :) Hejdåååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0