Varm dag! =)

Idag har de varit riktigt varmt. :) Det här är andra dagen som de är varmt. :) Jag var ute och cyklade med Clara idag efter skolan, sen såg vi på tv. När jag kom hem så gick jag ut och klippte gräset. :) På måndag kommer vi att äta tårta på skolan. :) Nästa vecka kommer se ut så här:
  • Måndag: Skola på dagen. Se Musikskolans konsert och sen äta tårta med klassen. På kvällen åker vi och paddlar kring 18.00. Vi paddlar några timmar och sen slår vi läger på nån holme.
  • Tisdag: Vi är på paddling och paddlar hela dagen.
  • Onsdag: Paddling, paddlar hela dagen.
  • Torsdag: Paddlar lite och kommer hem. Tränar på skolavslutningssången och sen far vi hem
  • Fredag: SKOLAVSLUTNING!

Så vi får en bra sista vecka i sexan! :) Idag har jag inte gjort så mycket.

Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: helene & michelle

vært veldig varmt her også!



- kommenter gjerne tilbake, men ingen tvang.

2010-06-04 @ 21:30:21
URL: http://www.ezel.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0