Dålig fiskelycka :(

Nej, som vanligt så har jag inte turen på min sida när de gäller fiske. ''/ Men mysigt hade vi iaf med milt väder, uppehåll, fika och mycket roligt folk. :) Så dagen gick inte i tusen bitar bara för att jag inte fick nån fisk. Pappa fick en fisk men annars var de dött för oss. Imorse var jag ganska dålig. Jag hade fått ett sånt där mindre krampanfall igen. :( Jag krampar först men sen blir jag stel och sen så slappnar jag av och vaknar gråtandes. Mycket konstigt och det är 2:a gången de här händer. Jag har fått en kallelse till EEG iaf och de är 9 april. Men däremot så läste jag på Google att var 10:e svensk får i snitt ett epilepsianfall utan att få sjukdomen diagnostiserad. Jag hade de lite tufft här hemma igår kväll, tonåren, hormoner och hela skiten och när man sätts ut för ordentlig press så kan sånt här bryta ut. Förra gången jag fick de och var tvungen att åka ambulans (på jullovet) så hade jag haft de jobbigt hela höstterminen, va ganska nere då och hade de jobbigt med nackkotorna (sjukgymnastbesök blev jättevanligt för mej då), jag hade nåt mystiskt med blodtrycket, höll på svimma i klassrummet flera gånger, hjärtat ville inte uppträda normalt och så vidare. Så jag hade de riktigt jobbigt hela höstterminen då och då bröt de här ut. Imorse hade jag iaf haft de här ''anfallet'' i ca. 2-3 minuter. Så de varar inte så länge ändå, inte tillräckligt för att Stesolid ska ges. (de är 5 minuter innan de ges) Så kanske jag måste vara lite försiktigare för att inte utsättas för så hård press hemma framför allt. Men de har vi diskuterat hemma och ska hädanefter undvika de så de kommer nog inte bryta ut nåt mer ''anfall''. :) Imorgon blir en slappardag innan jag laddar för slalom på måndag. :) Jag är verkligen jättedålig på att åka men de är kul! :) Jag kommer att åka barnbacken för att värma upp lite, haha. ;)

Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Thomasann

Nice site, regards from the netherlands!

2011-07-25 @ 12:46:59
URL: http://thomasann.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0