Ett tag sen...

Ja, de har inte blivit nåt bloggande, har haft så mycket att fixa och planera. Ja, i måndags var vi med klassen och åkte slalom i en slalombacke. :) De va jättekul fast jag va jättedålig, men de blir ju roligare då. ;) Jag ramlade typ 5 gånger men jag skrattade bara. :D Igår kom pappa på att jag ska göra en bild-DVD till min farmor i födelsedagspresent när hon fyller 80 år på söndag. :) Idag har jag varit hos tandläkaren. :( Usch, de känns inte så roligt men jag är ganska van nu. ;) Dom tog röntgenbilder och limmade fast en sträng. Jag har ju tagit bort tandställningen men jag har en sträng framtill på under-överkäke för att mina tänder ska hålla fastän jag växer. Imorgon har skolan loppis på Folkets Hus. :) Vi säljer våfflor och kaffe också. Efteråt ska jag gå till farmor och äta middag och sen ska jag sova där och gå på skolan dagen efter. :) Vi är utan bil den här veckan så vi tar oss inte in till affärerna. ''/ Mycket jobbigt när man bor så här utanför ''centrum''. Och som sagt på söndag fyller farmor 80 år. :) Så då ska vi fara och gratta henne. Nej, ikväll har jag duschat och slitit med den här skivan så nu ska jag lägga mej. :)

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0