HELG!

Yes, nu är de helg! :D Ikväll ska jag se på Let's Dance och Solsidan och sen ska jag sova. Jag sov ganska dåligt förra natten. Vaknade vid halv fyra och somnade inte om förrän typ fyra-kvart över fyra nåt sånt. Men jag hoppas på att få sova bättre inatt. :) Idag så gjorde vi klart våra praouppsatser. Vi fick ha en praodagbok under våra 2 praodagar och då ska vi skriva en uppsats om dom dagarna idag. :) Min fröken Victoria tyckte att det såg jättebra ut och det var ju kul! :) Imorgon ska jag, mamma och pappa åka på pimpeltävling. :) Hoppas att man får nåt pris! :) Sen på söndag skulle vi kanske ut och åka skidor och grilla lite. Vi har sålt bort skotern så de går inte att köra nån skoter nu. :( Men till nästa vinter så ska vi köpa en ny, lite mindre och lite billigare. :) Så utan skoter blir vi inte. :)

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0