Ny mobil?

Funderar på att önska mej en touchmobil i födelsedagspresent. :) Visserligen har jag bara haft min (W715) i några månader, men det verkar mycket roligare med touchmobiler. :) Så jag får se om jag noterar det på önskelistan eller inte. Märkte en sak nu. Ibland skriver jag t.ex ''va'' och ibland skriver jag ''var'' och ibland skriver jag ''de'' och ibland ''det''. Hur kommer det sej?! Haha, lustigt! Om några minuter börjar Sveriges värsta bilförare, haha skrattar redan innan jag har startat tv:n. ;D Idag hade vi pingis på gympan. Jag spelade mot Clara och vår elevassistent Lars. Även fast han vet att jag är SKITDÅLIG på pingis så skruvade han bollarna och gjorde sina olika tricks. Inte schysst!! ;P Sen fick jag hjärtklappning så jag fick sätta mej. Nu förstår jag att ni tänker: Jaha, hon fick hjärtklappning för hon hann inte med bollarna så hon blev stressad. Eller: Haha, hon är otränad. Ingen kondition. Men nej där har ni fel! Doktorerna vet inte vad det beror på att jag får dessa ''klappattacker''. ''/ Jag får dom ungefär en gång varannan/varje månad. Det går över på ungefär 1-1,5 timma. Ikväll har jag gjort matteläxan, vi hade dubbla eftersom vi missade förra veckan. (vi hade ju sportlov då) Nu ska jag sätta på tv:n. :)

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0