Söndag

Usch de känns inge bra att de är söndag redan! :( De känns faktiskt inte som att jag har haft helg. Den här helgen har flugit förbi och nu är den borta. :( Imorgon har vi skidor på gympan! :) Och egentligen skulle jag ha gått till 13.30 som vanligt men imorgon ska vi ha provlektioner i språk (minns inte om jag talat om de tidigare?) och de blir mellan 13.45-15.10 tror jag.. Så vi går längre imorgon, men desamma va ju de för mej för taxin går ju ändå inte hem förrän 15.10. Så måndagar och onsdagar ser ut som så att jag slutar 13.30 och åker hem 15.10, och medan är jag hos farmor. :) Idag har jag spelat gitarr. Jag har ju inte talat om (vad jag vet) att jag spelar gitarr och sjunger. :) Jag sjunger med i en kör som heter Voices. :) Så idag har jag fått dille på Listen to your heart - Roxette och Mrs Robinson - Simon and Garfunkel. :) Ikväll är de ju ingen Blåsningen för de är ju slut. :( Buhuu, men de kanske är nå annat bra. ''/

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0