Statistiken ser bra ut!

Glädjerus hos mej! :) Kollar statistiken och det är en mycket fin kurva måste jag säja, uppskattar era besök! :D Det blir inte lika mycket bloggande just nu för jag har inte känt mej motiverad riktigt att blogga nåt. Det händer inte så mycket så då hittar jag inget att blogga om. ''/  Men nu känns de som att de är dags för en uppdatering igen iaf. :)

Min lista på de jag längtar efter mest!
  • Köpa nya kläder (nån gång i livshistorien!)
  • Sportlov!
  • Slöjd (imorgon)
  • Träffa mormor
  • Praodagarna!
Så jag har de jag ser framemot. :) Imorgon är det sista skoldagen innan lovet sen på torsdag och fredag har vi ju prao. =) Ska bli superkul! Jag ska ju som sagt vara på ett ålderdomshem vilket jag ser framemot jättemycket! :) Gillar dom! ;P Vad händer imorgon?
  • Slöjd
  • Spelning =D
  • Läkarundersökning och vaccination
  • Sista dagen i skolan innan lovet :)
Så de blir en bra dag imorgon. Ifall att jag inte bloggar något imorgon så vill jag passa på att säja grattis till min bästis Clara som fyller år på torsdag! :) Grattis Clara! ;D Sen vill jag ge en liten kram till min andra bästis på långt håll Rebecca! :) Ringer på söndag som vanligt! ;) På måndag åker jag och hälsar på mormor med bussen. :) Det kommer bli jätteroligt. Då ska jag ju va där tills torsdag. Så jag vet inte om de blir nåt bloggande för datorn följer nog inte med tyvärr. ''/ Till middag idag åt vi pizza. :) Gott! Med mozarella och tomater. ;) Gott gott! Nu har jag nyss tagit en dusch och väntar på att håret ska  bli något så när torrt så jag kan lägga mej. Medans jag väntar ska jag FB:a lite och sen kolla kanske på lite kläder. ;)

Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Taaack! :P jag fyller ju faktiskt 10 år :) hahahaa xD

2010-03-03 @ 19:26:19
Postat av: Taralddaniella

Lots of great info, keep up the good work!

2011-08-02 @ 09:44:11
URL: http://taralddaniella.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0