Tillbaka

De har inte blivit nå aktivt bloggande dom senaste två-tre (?) dagarna men nu är jag tillbaks. :) Igår hade ju skolan loppis men de gick inte riktigt lika bra som förra året men vi fick in så de räckte och blev lite över. Syftet med den här loppisen är att vi ska få ihop så mycket pengar att 3-6an kan åka och bada på ett äventyrsbad som ligger ca. 25 mil härifrån. Då behövs 7500:- och vi fick ihop 8840:-! :) Så de blev vi nöjda med. Sen sov ju jag som sagt hos farmor där på torsdagnatt. Jag vaknade vid halv tolv på natten och svettades jättemycket och när jag klev upp frös jag! Så jag trodde att jag hade åkt på feber. Men idag så visade de sej att jag har fått lite ''tjejproblem''.  Min första så de finns en förklaring till de hela. ''/ Men naturen sköter sej själv och verkar tydligen bestämma över mej och min kropp hur som helst och de går inte att stoppa den skitstöveln! ;D Jag och pappa har fortsatt idag och blivit till 95% klar med farmors lilla present. Vi gör en DVDskiva med bilder på henne och lite text och musik, gjord i PhotoStory. De är ett bra program om man ska göra fina videor. :) Imorse när jag vaknade hos farmor så hade jag så himla ont i halsen! Så på lunchrasten gick jag på Apoteket och köpte Strepsils Mint. Dom är bra! Men man får ganska dålig eftersmak av dom. =S Nej, nu ska jag kolla FB och BDB och lite bloggar innan jag somnar, sen ska jag läsa lite. :)

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0