I'm back!

Nu är jag hemma i lugnet igen. :) Stan är inte riktigt min grej om man säjer så. Uppvuxen som landsbygdsmänniska, alltid landsbygdsmänniska. ;) Dagen gick som följande:
Vi kom fram med bussen kring 10 och då fikade vi lite. Sen gick vi ner till tandregleringen. Jag limmade fast strängen som hade lossnat och sen var jag färdig. När vi hade gått en bit så ringde dom från tandregleringen och sa att dom hade glömt att jag skulle ta kort också av tänderna. Så då gick vi tillbaka. När vi var på väg dit så hörde vi hur det helt plötsligt small de utav bara den! Då vänder vi oss om och ser att en taxi och en personbil har krockat. :S Man tänker ju om nån har gjort illa sej eller om nån bil börjar brinna. Men de gick bra med förarna som tur var!

Imorgon blir de skola iaf. :) Vi ska ju ha redovisning av praoberättelserna. :) Långdag iofs. :( Men den går man igenom oxå. :P Som alla andra dagar...:)

Ha de bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0