Måndag

Nu är de måndag, ny dag och ny vecka. Måndag känns alltid så tråkig, man har en hel skolvecka framför sej att avverka. Men ändå när tisdagen kommer känner man sej närmare en bra dag - onsdag. Onsdag är rolig med slöjd och spelning, kortdag. Sen torsdag så är de ju nästan helg och fredag är sista dagen. :) Så veckans alla dagar är bra på sitt sätt. :) Ikväll vet jag inte om de är nåt på tv, ska väl se litegrann ikväll. Just nu ser jag på filmen Tjenare Kungen. Den är medelmåttigt bra faktiskt. :P Nä, nu ska jag se färdigt filmen. :) Nu har jag nyss tagit en varm dusch och gjort inpackning. Åskan har dånat på som bara den idag! :O Två omgångar har den bullrat och blixtrat! Spöregnat har de oxå gjort, åskskurar förstås. :S Jag längtar så tills jag köper systemkameran! :D Jag har visserligen typ 3800:- men jag är på väg. ;D

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0