Snart sova

Nu ska jag snart sova ska bara slänga in ett inlägg till er. ;) Jag ska strax läsa lite till i Marley och jag. Den kan jag rekommendera för dom som ska skaffa hund, har hund (labradorer helst) eller har haft hund (som jag). Ibland kan jag sakna Svea men då påminner jag mej om att hon har de superfantastiskt bra där hon bor nu. :) Alltså hon är inte död, hon har bara bytt ägare. Hennes nya matte är jättesnäll och hon har ett fint hem. Har nyss fått reda på att Svea ska få en kompis (labrador de med :D) och att hennes matte ska få barn. :) Så de blir tillökning i familjen, både i människor och djur. :) Och hon var rätt jobbig och egen på sitt jobbiga vis faktiskt. ;S Nä, nu ska jag sova.

Nattinatti!

PS. Jo, jag har ju ätit surströmming idag med farmor och faster och det var jättegott! :D Mumms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0