Stukad fot :(

Jajemän här sitter jag med en stukad fot. :( Igår spelade vi brännboll och antagligen så råkade jag kanske kliva snett och igår kväll börja de göra så ont att jag inte kunde stödja på foten. Skulle till skol-ssk imorse men hon va ledig så jag gick ner på HC, fick en tid 13.30. Jag for dit med mamma och ssk såg att jag har stukat foten och de hade blivit en blödning i muskeln, hon lindade om foten och jag ska linda varje dag i ungefär 3-4 dgr (tills de gått över typ :P). :) Så allt ordnar sej och de känns bättre redan nu. Ikväll var min kusin, faster och farmor här och vi grillade och åt så vi nästan sprack. ;) Inte sprack kanske men nära på ... ;P Nu ska jag se Talang. :) Imorgon bitti ska jag sova ut ordentligt, jäman va trögt de ha varit att gå upp 6.20 tre mornar nu. :(

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0