Torsdag

Förlååt att jag inte har skrivit nåt på ett tag, men jag har inte haft lust. Ibland behöver man en paus. :) Jag tar veckan som varit från tisdag :)
Tisdag: Jag var på skolan och sen for jag på sången och tränade med Voices. :)
Onsdag: Jag var på skolan och hade syslöjd. Jag blev färdig med min grylapp. *mycket stolt* ;D haha den blev grön och rosa.
Torsdag: Idag har jag varit på skolan och vi fick lyssna på en fiolgrupp som heter DuoGelland. Inte riktigt min musiksmak men dom var säkert duktiga. :P Sen var jag ute och fotograferade så här bjuder jag på några bilder.

Jag vet att jag har lovat att lägga upp bilder men de har inte blivit av, pga demens. ;D Haha, men här kommer några bilder iaf som inte är redigerade. :) Jag håller på att spara till en systemkamera fortfarande så jag hoppas på att få ihop lite pengar snabbt för jag JÄTTEsugen på att fota med systemare. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0