Dansbandsbrudar :D

Ikväll klockan åtta ska jag se Dansbandsbrudar på SVT1. :) Tror de kan va ett bra program. Kanske ni inte visste, men jag gillar dansbandsmusik ganska mkt faktiskt. Mina favoritdansband är nog:
- Rolandz (i topp! ;))
- DATE
- Scotts

Idag lagade jag maten, har börjat laga middag måndag och onsdag. :) Så jag gjorde varm tomatsallad (recept finns i inlägget ovanför) med kyckling i och ris! De var jättegott!

Är lite deppad över att de kanske inte bli nån skidåkning för mej i vinter. Med tanke på hur hjärtat beter sej när jag anstränger mej så är de ju inte så sannolikt att de blir de.. Men jag ska ju göra en elektrofys-undersökning (fasar för den!!) inom tre månader (står på kö, som vanligt -.-) och då kan man se vad som är fel med mitt hjärta.

Ha de bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0