Och så var de första advent! :-o Är de bar...

dsc07256 (MMS)

Och så var de första advent! :-o Är de bara jag som tycker veckorna går fort?! På en grisblink är de väl jul oxå! Igår julpyntade vi här hemma. :) Satte adventsstakarna i fönstren, fyllde på värmeljus i julljusstakar och dekorerade. Idag ska vi gå på julskyltningen och sen äta pizza med farmor. :) imorgon ska vi ju till stan så de bli skoj, de med.:) Jag lade upp en bild på mej själv (failat ansikte jag vet!) för jag har duschat och använt en sån där hårfön som gör att håret blir lockigare. Blev inte SÅ mycket skillnad eftersom jag har så lockigt hår innan. Haha! Ha en bra första advent! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0