Onsdag

Idag var det snökrig på skolan. Haha! Inne på skolan alltså. ;) Det har bara vrääkt ner snö idag så då blev de ett snökrig av de hela. ;)

Jag funderar på att börja i kören igen. :) Slutade av lite olika orsaker men jag funderar på att gå tillbaks till kören igen. Jag älskar ju trots allt att sjunga, och spela. Har spelat Should I stay or should I go i basgång på gitarren idag. :D Hihih! Jag tränar ju mina basläxor på gitarren för jag har inte skaffat någon elbas än. :P Önskar mej ju en i julklapp så då hoppas jag att de blir så. :) Eller så får jag pengar så jag kan skaffa en. På lördag fyller mamma år men vi ska fira Fars dag och henne samtidigt. :) Så jag och mamma ska baka tårta på fredagkväll! Ska inte skriva vad mamma kommer få ifall hon läser min blogg. ;)

Ha de bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0