Snart helG! :D

Och så var torsdagen avklarad och den har gått riktigt bra! :) Och imorrn äre fredag och sen blir de en superhelg! För jag ska ju sova hos finaste Nattis! :D Och nästa helg ska ju kanske finaste Clara sova här! :) Och på söndag ska jag ju ringa finaste Su. Haha! Många fina människor runt omkring en ibland. :')

Idag har jag gjort de riktigt bra faktiskt! Stolt över mej själv! ;) För på gympan styrketränade jag när dom andra hade innegympa och då var Mimmi min träningscoach! ;) (eftersom hon inte skulle va med på gympan) Och sen var jag med på simningen, (den andra halvan av lektionen) och då har vi ju sagt att jag ska pröva att simma så mkt jag orkar så inte hjärtat blir alldeles upp i tok igen! Men jag gjorde 9 längder bröstsim och 3 längder ryggsim som alla andra! :D Så de var riktigt bra! Ikväll har jag tagit lite kort men jag lägger inte upp några nu, utan de kommer kanske en bildbomb när jag vart hos Nattiis. :)

Ha en bra helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0