Fredag! :)

Idag har varit en helt vanlig skoldag. :) Vi hade först svenska, lämnade in vår uppgift om att intervjua en person som är 60+. Renskrivit den och skrev ut. Sen hade vi SO och då fortsatte jag med min landforskning om Storbritannien. :) Renskrivit lite och hållit på. :P Sen var de lunch och på lunchrasten spela jag UNO med Elin, Nattis, Isse, Emma och Michelle. :)

Sen hade vi engelska, diagnoserna som vanligt. Fick veta svaret på den förra diagnosen som var läsförståelse för årskurs 9 och hade man 7p och mindre så hade man garanterat klarat läsförståelse för 7:an och hade man 8-11p så hade man klarat för 8:an och 12+ så hade man klarat för 9:an. Och jag hade 8p så jag klarade för 8:an! (Y) :)

Har inte så mkt mer att skriva. :)
Ha en bra fredagkväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0