Helg ♥

Jaha, så vare fredag igen. :) Skönt att få lite ledigt två dagar. De är gaaaanska mkt prov när man börjar högstadiet! Och såklart vill man ju prestera bra på dom allra flesta. En lista på våra prov inom närmaste tiden:
  • Eng. prov 29/10
  • Fysik. prov 19/10
  • SO inlämning 22/10
  • Glosor varje vecka
De verkar inte så mkt men de är ganska mkt när man ska ta hem och läsa på. Så har vi haft ett spanska prov i veckan, som gick väl sådär tror jag. Har inte fått nå resultat än men de gick inte så bra tyckte jag. Gjorde även ett missat prov idag. På NO→biologiprovet sist hade jag 24/36 och gränsen för IG var 13 så de var ju bra. :) Men nu känns de att man behöver lite ledigt!

På måndag ska jag åka och hälsa på Anna-Stina på amb. stationen! :D Ska bli jättekul att få träffa henne efter 3 år och få se lite utrustning osv. :) Kommer bli superroligt! :)

Har även bitit mej i tungan idag, tog lite fel på tungan och tuggummit så då blev de lite smärta i tungan. ;S

Efter skolan var vi och handlade med farmor, städade hos henne, plockade i rabatten och åt sen lunch. Jag bakade en kladdkaka när jag kom hem som blev jättetorr och platt! xD Haha! ;) Men före de så åt jag o pappa tacos och sen har vi sett på filmen vi hyrde, nån film med Robert Gustavssons bästa klipp. :) Haha, har skrattat så jag har ont i magen! xD Hahah!

Ska se tv nu. :)
Ha en trevlig helg! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0