lista

Ditt namn: Rebeckah
Längd: 165 cm
Spelar du något instrument: gitarr, elbas, piano
Vem är snyggast: öhm.. alla förutom mej ;)
Vem vet mest om dig: su och clara :)
Vad vill du ha just nu: en bra låt på spotify!
Vilka sjukdomar har du: förändrad sinusrytm och förvrängd elaxel (grejjs med hjärtat)
Fobier: Kräkfobi!
Känner du en snygg kille: Jopp.
Har du körkort: nepp
Åsikt om jultomten: kan man ha en åsikt om nån som inte finns? ;o
Vill du gifta dig: ja de tro jag nog.
Din hårfärg och frisyr: brun/blond, utsläppt, hästsvans eller knut :)
Skolväska just nu: min puma-väska
Har du glasögon: Nej.
Hur ser din plånbok ut: Rödrosa typ :P
Favorittv-program: alla ambulans/sjukhusserier som finns (SOS Västkust m.m) och 16 and pregnant
När ska du festa nästa gång: haha, nä de blir nog inget festande för mej än ;)
Vad köpte du senast: hmm.. minns inte :P
Hur mycket pengar har du: inte mkt alls, men snart äre dags för månadspeng så! :D
Hur svarar du i telefonen hemma: Ja, Rebeckah?
Senast kramat: Hmm.. den jag dansa med sist xD
Vem sov du hos senast: Sov senast hos ...minns inte
Stjärntecken: tvillingarna
Ögonfärg: Blå.
Kroppsform: form o form, muskulös xD
Kall favoritdricka: kall cocacola :)
Varm favoritdricka: te!
Alkoholhaltig favoritdricka: '
Säger ofta: ingen aning. ;)
Saknar du någon: nja lite.
Du fikade senast: nyss xD
Senast sedda film: Mia&Klara
Hur känner du dig nu: lite kluven.
Hur kännde du dig igår: febrig!
Kan du laga mat: kan kan jag säkert. ;)
Vad pluggar du: skolarbete..?
Vad tycker du om fötter: hahah, ;P
Är du smart: njae, de tycker jag inte.
Snarkar du: tro jag inte. :P
Är du aktiv i skolan: försöker.
Lesbisk: haha, nä inte jag inte!
När och varför grät du senast: minns inte när och därefter inte varför ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0