Söndag 19:06

Har inte haft så mkt att blogga om i helgen. :P De har ju inte hänt så mkt. Igår bakade jag och mamma bullar. Dom bullarna var inte vanliga bullar utan de var fyllda med mosad Zoo (klubborna Zoo), mosade Smarties och Nutella. Tre olika sorter alltså. ;) Men dom blev riktigt bra ändå! Har ju gjort en ny design, vad tycker ni om den? :D Jag blev jättenöjd iaf. :)) Håller desperat på kolla efter en ny vinterjacka för den jag hade förra året har jag växt ur (?! ;S) och så letar jag efter en gympaväska. Kollar på alla möjliga affärer. Hittade en snygg jacka på DeVal. :) 400:- tro jag den kosta, och så letar jag efter en vanlig kofta. Funderar på att antingen beställa en från H&M eller köpa en när jag kommer till stan i slutet av november. Men de känns lite länge att vänta.. Ska klura lite på de. ;)

Här kommer några foton som jag gick ut o fotade igår i dimman! :)

Ha de bra!


Kommentarer
Postat av: Erika - Gastric Bypass Operation 27:e Okt.

Hej hur e de me dej?

2010-10-14 @ 13:26:15
URL: http://forvandling.blogg.se/
Postat av: Erika - Gastric Bypass Operation 27:e Okt.

jodå d funkar :)

2010-10-14 @ 17:49:21
URL: http://forvandling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0