En dag i stan igen

Idag har man gjort stan. :) Och sjukhuset då. Fått ett långtidsEKG som ska sitta på en vecka så då ska jag gå omkring med de tills nästa tisdag (morgon) då vi ska in på HC och lämna tbks den. :) Men de ska nog gå bra.

Jag orkar inte fota de jag har shoppat idag för de blev inte så mkt eftersom jag fortfarande går med kryckor (lyckligtvis bara en krycka nu då). Så jag berättar istället: Parfym Puma Animagical 139:- Kicks, Armband 19:- Kicks, Superdupermysig halsduk Cubus 79:-. Men imorrn kommer jag troligen inte ha några kryckor, puh! Men ingen gympa blir de för mej, av säkerhetsskäl! Vill inte gå med kryckorna en vecka till, de känns inte som de ultimata sättet att bli bra om jag anstränger mej för hårt när jag nyss blivit frisk. ;S Så jag väntar med gympan tills på måndag. :)

Ska ta en varm dusch nu och sen ska vi se Idol. :)

Sovgott alla läsare! :D <3

Kommentarer
Postat av: beatrice Jakobsson (foto)

sv: vad roligt :)

2010-09-16 @ 18:26:32
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0