Ett tag sen..

Oops, nu var de 5 dagar sen jag bloggade sist. De var inte bra! ;) Men har vart på en hjärtdiskussion på sjukan i stan, fixat lite med skolan och haft helt enkelt fullt upp!

Ang. mitt hjärta så har man sett att jag har en förändrad sinusrytm under vissa perioder under mina hjärtrusningar. För att kolla upp varför de är så och ge ev. medicin/behandling så måste jag göra en äcklig undersökning! Dom kommer att göra en elektrofysiologisk-undersökning på mej. Det innebär att dom skickar ner en elektrod i näsan genom svalget och ner till baksidan av hjärtat. Jag kommer få lokalbedövning i halsen. Sen ökar dom min puls mer o mer och ser om dom kan provocera fram den här förändrade sinusrytmen. Komplicerat men ändå inte när man själv står som patient. :P

Men nog om sjukdomar, jag ska iaf få åka på ålderdomshemmet igen till helgen och jobba lite. Sen ska jag kanske på hockeymatch och kolla på två st som spelar hockey. :) Så de blir en riktigt skojjig helg tror jag! :))

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0