Hemma från sjukhuset

Nu har jag kommit hem från en natt på sjukhuset. :(
Det började med att jag blev sjuk i torsdags, lite febertoppar och förkylning. Sen igår så fick jag sån här hjärtrusning som jag brukar få nån gång då och då. Mamma tog pulsen på mej och räknade till 178 och sen sjönk det till 130 ungefär och så höll de på. Vi for in på HC och tog EKG sen skicka läkarn där mej till sjukhuset i stan så jag fick åka ambulans in dit. Många tycker de är jätteotäckt att åka ambulans, men är jag inte dödssjuk och påverkad så tycker jag bara att de är mysigt på nåt vis. :) Jag får lära mej en massa saker och får ta tillfället i akt helt enkelt att fråga ut sjuksköterskan lite. ;) Kom in på akuten och tog lite prover. Men sen låg jag på barn-ungdomsavdelningen en natt och där tog dom fler prover och röntgade. Men man ser ingenting alls, de enda som man kan se nåt på nu är mitt långtids-EKG och de hoppas vi "fångade" den här "attacken" så då får vi se när dom ska lyssna på den och se hur de ser ut.

Men nu är jag hemma och vi har ätit tacos ikväll och snart ska jag och mamsen se Dansfeber. Pappa är inte så jätteförtjust i de programmet så han ligger och läser en stund. ;) Vi hyrde film ikväll oxå som vi sett på och de blev Sommaren med Göran. :) Haha, den var riktigt rolig faktiskt! :D Nu ska vi se Dansfeber och sen sova, har vart en ganska lång dag idag.

Ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0