Spotify (YY)

Bara älskar Spotify! :D Superskönt att ha alla bra låtar och få bra låttips direkt i datan helt gratis 20h/mån! :) Och som grädde på moset att ha bra hörlurar = Skullcandy Lowrider. (Y) De gillas starkt! :-)

Idag har vare en ganska helt vanlig dag på skolan. :) Vanliga lektioner men jag har varit lite krasslig igen i hjärtat idag. :/ Fått ligga och vila ganska mycket och tagit upp mej lite plugg upp till sängen på skolan så jag inte halkar efter så mycket, för de vore inte roligt. :/ Ska till hjärtdoktor på måndag så då får dom kolla vad som är för fel med hjärtat. -.- Men de ordnar sej säkert! Och tänk på att vi har uteslutit allt psykiskt, allvarliga sjukdomar etc. så bli inte oroliga eller fundersamma! :)

Idag kom mina böcker som jag fick av mormor! :)) Fick beställa vilka böcker jag ville för en viss summa och lyckades skrapa ihop och klicka hem 4 böcker om graviditet, förlossning etc. Böckerna heter: Att föda - Gudrun Abascal, Växa och upptäcka världen - Hetty van de Rijt och Frans X. Plooij, Vänta barn - Gothia förlag och På smällen - Ann Söderlund och Hannah Widell. Så har börjat med att läsa På smällen och se hur den är. :) Om ni blir förvirrade över varför jag köper förlossningsböcker, jag som vill bli ambulans-ssk så kan ni läsa i Visste du att...-frågorna i nästa inlägg. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0