Onsdag!

Dagen har gått såhär: slöjd -> svenska -> lunch -> so -> spanska -> so -> sluut!
På slöjden så har jag börjat sticka Lovikkavantar! :) De är superskoj och skulle faktiskt kunna lova en beskrivning på dom sen när dom blir färdiga! ;) Men nu har jag börjat sticka med fem stickor (!!) och de har jag aldrig gjort förut så de såg ju übeeersvårt ut men.. när jag prova vare ändå inte så svårt, haha! :) Så nu stickar jag för fullt. Läxa: sticka 7 cm.
Sen i svenska fick vi göra nån förberedelse inför imorrn eftersom vi ska se en pjäs med utvecklingsstörda och funktionshindrade! Ska bli grymt kul och spännande att se! :D Jag skulle faktiskt kunna tänka mej att jobba me utvecklingsstörda! :) Kanske sommarjobb eller liknande, vem vet? :)
På SO:n började vi med nåt Romarriket. Så sjuuukt tråkigt. -.- Uscha!
Och på spanskan hade vi prov. Gaah! -.- Tror de gick sådäär, fast hade pluggat så kunde de allra mesta faktiskt! :) Kan nog vänta mej ett rätt så bra resultat ändå. :)
Kommer inte blogga förrän på fredag, ska sova borta tills dess. :)
Bjuder på en bild på min fiiina och komplicerade (!!) stickning! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0