Söndag!

Jaha, idag blev en dag som igår. :o herregud, bara latande i helgen!
Låg i sängen till halv ett och sen klädde jag på mej och fixade lite varm makaronsallad. Sen satte jag igång och rensade ur garderoben. Rensade den på sommarkläder som var för små och kläder som jag inte trivs i, så skulle behöva lite påfyllning i garderoben nu. ;p
Sen ikväll ringde jag bästa Su! :) <3
Imorrn äre skolan igen! Blir rätt skoj de! :) (y)
Veckan kommer se ut såhär:
Måndag -> vanlig skoldag
Tisdag -> vanlig skoldag med ett fysikprov (usch -.-)
Onsdag -> Innebandyturnering :D
Torsdag -> vanlig skoldag med SO-prov i samhällsekonomi
Fredag -> påskloooov! :D
Ska bli skönt med lov faktiskt! Får se va man hittar på för skoj då. :)
Nä, nu ska jag lägga mej och se Pensionärsjävlar på semester. :p
Klicka på bilden för full storlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0