Ålderdomshemmet. :)

Idag har jag vart o jobbat hela dagen på ålderdomshemmet! De har gått superbra och nu är man rätt trött efter att ha hjälpt till me alla rullstolar, upp och ner osv. :) Men de har vart superskoj att träffa alla, många nya och många bekanta. Satt och drack kaffe och åt glass me några och bara satt o hade de bra! :) H ä r l i g t.
Och de va uppskattat kan jag säja! :d
Nä, så nu är jag trött och har väldigt ont i benen så att nu ligger jag här i sängen och kollar på C/o Segemyhr. Haha, hjärta på de! ;)
Lite dyster bild till ett glatt inlägg men, bry er inte om de. :)

EDIT: Inte bokstavligen jobbat, jag har praktiserat där! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får väl inte lov att säga att du jobbar där? Det gör du ju inte, och policyn är att man måste ha utbildning eller att det är nån annan särskild anledning.. Men en 13-åring får knappast jobba där.. Möjligtvis att du är och hälsar på och får hjälpa till med nått enkelt, typ läsa tidingen!

2011-08-18 @ 22:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0