ännu en lista. vet att jag snöat in på dom just nu ;)

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: trött
Favoritgodis: mintchoklad just nu! :o :)
Är det nåt du absolut inte äter: bruna bönor och blodbröd. :s
Kläder just nu: mjukisbrallor och vitt linne. :)
Musik just nu: ingen
Vad sa du senast: jaha, där!
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: typ.. på 2050. :d
Sommarplaner: sommarn är ju snart slut så. ;p
Fisk eller badkruka: Fisk!!
Saft eller alkohol: alltid saft! :)
Hur många kuddar sover du med: 3
Favoritväder: Soligt!!! 
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: dator med internet, gott sällskap och mat.
Spelar du nåt instrument: ja; piano, elbas och gitarr!
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska! fast gillar mornar när man vaknar upp och mår bra och möter dagen! :)
Sparare eller slösare: slösare, tyvärr. /:
Bästa film: oooh, så sjukt många!
Tror på liv på andra planeter: jaa, de tro jag!
Kommer du ihåg din första kärlek: jaa, de klart!
Älskar du henne/honom fortfarande: -
Har du några homosexuella vänner: tro inte de.
Tror du på mirakel: ja!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jaa, fullt ut!
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 - 3
Bio eller promenad: promenad!
Är du kittlig: nja, litegrann.
Snarkar du? ingen aning ;o
Stjärntecken? tvillingarna
Rädd för insekter? jaa, trollsländor! :o
Äckligaste insekten: trollslända!!
Största svaghet: att jag inte tål kritik så bra.
Det här är jag bra på: lyssna, ställa upp för andra, vara mig själv och ta hand om andra.
Bästa bok? finns så många!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
kunna byta kroppar me andra
Vad vill du jobba som? ambulanssjuksköterska :)
Chips, morötter eller godis? alla dom där faktiskt, haha! 
Pizza eller hamburgare? hamburgare.
Skriver du dagbok? periodvis.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? tror jag säkert, men vet inte vars. :p
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) nja oftast stökigt. (a)
Gungar du på stolen? Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? neej!
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster.
Är du rädd för blod? Nej inte alls.
Saltar du på maten? nej, bara när jag tillagar den.
Gillar du att sjunga? Jaa.
Anser du att du är stark? ibland bryter man ihop, ibland är man starkare än nånsin, precis som alla andra människor! :)
Brukar du sola? Ja, men inte nu på ett bra tag
Vad gör du om du får hicka? sväljer tre gånger medan jag håller andan
Röker du? Neej.
Snusar du? Nej.
Använder du knark? Nej!
Kaffe, te eller inget? Te är gott och bra för halsen och kaffe är jättegott!
Har du en besatthet? haha, jaa på mycke. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0