Första dagen i 8an!

Va konstigt de kändes att  komma till skolan imorse. :o och sen bli kallad för 8or, få 8a och 8b, lite nya lärare, halvknepigt schema, mycke papper.. ja de va faktiskt ganska omtumlande! men ändå kul att liksom ha kommit upp en årskurs! :) Fast lärarna ''varnade'' oss för att de skulle bli ett tufft år. Att 8an är jobbigast, och på sätt och vis kan jag tänka mej de oxå. Man är mittemellan 7an och 9an, man måste jobba hårt och länge för att inte hamna efter tills 9an för då kommer slutbetyg/nationella proven. Så.. ja, de blir ett stenhårt år i år men även ett roligt år tror jag! Känner de på mej faktiskt. :) Och på onsdag drar vi iväg på fjällvandring till fredag. Kommer bli supermys!

Men kommer sakna en viss person så gryymt mycke att jag troligen går i golvet..


Aja, men nu ska jag gå och ta mej en dusch och ladda inför ännu en skoldag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0