Jag är inte död, bara riktigt ordentligt förkyld.

Måste bara höra av mej en sväng här och säja att död är jag inte, bara riktigt förkyld! Usch och fy och blä. Har snytit upp ett helt paket näsdukar och mycke hushållspapper och ja.. Men men, nu ska man inte klaga allt för mycke här. ;)
Håller ju faktiskt på me en ny design som kommer att blomma upp här troligen helt ikväll! :D Annars blire färdigt imorrn. :)
Har iaf masat mej ur sängen några gånger idag och hängt upp nya gardiner, duschat och renbäddat så lite nytta har man ju gjort. ;)

Kommentarer
Postat av: REBECCA

http://www.facebook.com/pages/REBECCA/143738945703535



Gillar du min blogg får du gärna gilla min facebook-sida. Har du en facebook-sida också så kan vi göra ett byte, gillar du min så gillar jag din. Kommentera gärna om du vill göra ett byte, annars är det bara att gilla :) ju fler desto roligare!

2011-08-10 @ 19:02:22
URL: http://magicstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0