Krasslig.. :(

Usch känner mej inge pigg idag. :( Sov i tjocktröja, linne och pyjamasbyxor + duntäcke inatt. yaay.. -.- Och inte blev de nå varmt heller, snarare tvärtom. Snorar, lite sådär feberont-i-skinnet och allmänt såsig i kropp/huvud. Men jag har vart förbi farmor två gånger ändå idag, gjorde lite fruktsallad åt henne när jag for dit som hon fick smaska i sej. :) Den bestod av nektariner (mamma köpte några enormt stora nektariner idag :o och jättesöta och goda! :D), blåbär, äpple och körsbär. :)
Sen har jag sett en massa Eva&Adam-avsnitt och Livet enligt Rosa på Youtube och ätit nudlar. De är super när man är sjuk! :)
Och sen ikväll har jag vart ute en sväng me Felicia. Mycke roligt de! :)
Ingen bild bjuder jag på idag eftersom jag nu ser ut som en förkyld häst så ni får nöja er utan! Godnatt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0